Aanmelden voor deze pagina

Emailadres:

Incorrecte, onvolledige of achterhaalde informatie op deze pagina? Laat het ons weten.

Emailadres:
Opmerkingen

Stuur deze pagina naar een vriend

Uw naam:
Naar emailadres:
Opmerkingen

Page publication date: 6 november 2012 om 17:00 CET

Kinderpostzegels 2012

6 november 2012 om 17:00 CET - Den Haag  Vandaag heeft Arno van Bijnen, commercieel directeur van PostNL, het eerste exemplaar van het vel kinderpostzegels 2012 overhandigd aan Ilja van Haaren, directeur van Stichting Kinderpostzegels Nederland.

De verkoop van de kinderpostzegels bracht dit jaar € 11,6 miljoen op. Met de opbrengst van de Kinderpostzegelactie helpt Stichting Kinderpostzegels Nederland kinderen in binnen- en buitenland aan een veilig thuis.

Op de kinderpostzegels van dit jaar staan de drie Oranjeprinsesjes, met foto’s gemaakt door de Prins van Oranje. Het ontwerp van de zegel is gemaakt door Julius Vermeulen, adviseur visuele communicatie bij PostNL en onder meer verantwoordelijk voor de vormgeving van de Nederlandse postzegels.

Vanaf 7 november gaan de kinderen weer op pad om de bestellingen van de postzegels af te leveren.

De postzegels zijn voor €4,50 verkrijgbaar bij Bruna-vestigingen, de Collect Club in Groningen en online via www.postnl.nl/collectclub. Het vel bevat zes verschillende postzegels met waardeaanduiding 1 voor binnenland en € 0,25 bijslag per postzegel.

Over PostNL
Wij zijn PostNL. We zijn een onmisbare schakel tussen de fysieke en online wereld. We hebben het grootste netwerk voor brieven, pakketten en e-commerce in de Benelux. Door combinaties van slimme netwerken en digitale toepassingen bieden we waardevolle oplossingen aan onze klanten. We leven in een wereld waar digitale toepassingen een steeds grotere rol in ons dagelijkse leven spelen. Deze diensten ontwikkelen zich snel. We benutten onze vindingrijkheid om steeds nieuwe manieren te bedenken om afzender en ontvanger te verbinden.

Als het eerste beursgenoteerde postbedrijf zijn wij een voorbeeld voor de rest van de wereld in het automatisch sorteren van brieven. Daarnaast speelt ons innovatieve pakkettennetwerk optimaal in op de wensen van de webwinkeliers. Buiten Nederland zijn we actief in Duitsland, het Verenigd Koninkrijk, Italië, België en Luxemburg. Bij PostNL werken in totaal meer dan 59.000 mensen. In 2013 bedroeg onze omzet bijna € 4,3 miljard.

Persberichten zoeken

Media Relations & PR